تفاصيل وعنوان مكتب تسهيل طنطا + ارقام الهواتف

Share:
11111111
عنوان المكتب بطنطا ..شارع النحاس مع سلمان بجوار سوبر ماركت المنشاوي وهو مشهور بمكتب تسهيلات للتاشيره عنوان اخر ..ش. ابو بكر. الاشاره النحاس والفاتح. مكتب التسهيلات للتاشيرات




للتقديم في فرع ‫#‏تسهيل_مصر‬ بمدينة ‫#‏طنطا‬ يجب أن تكون جهة القدوم ‫#‏الإسكندرية‬

 

هناك 48 تعليقًا:

  1. يرجي كتابه ارقام التلفونات لكل فرع للاستفسار عن الطلب

    ردحذف
  2. من فضلك تاشيرة بنتي تنتهي 8/10/1437 ومجدد الاقامة لكن هي في مصر ومش هتيجي الان كيف اقدر امد لها التاشيرة وهي في مصر

    ردحذف
  3. ارجو رقم للتواصل والاستفسار اريد تغير وعد الحجز ولا استطيع بسبب مشكله ما بالسيستم تم ادخال جميثع البيانات صحيحه

    ردحذف
  4. من فضلكم عندي استفسار بخصوص مصاريف الزيارة العائلية ال 2000 ريال الدفع بيكون هنا ولا في السعودية ?????

    ردحذف
  5. لو سمحتى عايزه احجز موعد فى مكتب طنطا انا من ميت غمر

    ردحذف
  6. الرجاء ارسال تليفون المكتب او الاستفسار عن نظام زيارة ام وطفل عمرة 3 سنين ونصف

    ردحذف
  7. ممكن رقم التليفون عايز اعمل تاشيرة مرور للسعودية

    ردحذف
  8. معي تاشيره جديده من السعوديه والكفيل طالب مني رقم سجل المكتب
    ممكن حد يرد علي او تنشروا ارقام تليفونات فرع طنطا ؟

    ردحذف
  9. انا جهه القدوم القاهره وعملت التحاليل والكشف الطبى فى القاهره ينفع تساهيل طنطا لانى انا لوحدى وابنى صغير ومشوار القاهرة صعب جدا

    ردحذف
  10. انا جهه القدوم القاهره وعملت التحاليل والكشف الطبى فى القاهره ينفع اعمل التساهيل فى طنطا لان المشوار ضعب جدا وانا ابنى بيتعب من المشوار

    ردحذف
  11. مواعيد العمل في تساهيل طنطا ورقم الهاتف ضروري

    ردحذف
  12. لو سمحت عايز امدد التأشيرة وانا من المنصورة جهة القدوم تكون ايه

    ردحذف
  13. استفسار عن الشركه الخليجيه للسفر والسياحه وبرنامج استضافه اهلينا بالسعوديه هل هو صحيح ولهم تعاملات معكم

    ردحذف
  14. عاوز رقم تلفون مكتب تساهيل طنطا

    ردحذف
  15. عاوز اصدق توكيل رسم عام وكام التكلفة والوقت

    ردحذف
  16. مواعيد العمل فى تساهيل طنطا ورقم الهاتف

    ردحذف
  17. قدمت الاوراق المطلوبه والجواز وعملت بصمة العين في تساهيل طنطا بقالي 10ايام ولسه جوازي موصلنيش

    ردحذف
  18. ان من بركه السبع ممكن تساهيل طنطا إخلاص فيه معاملتي والورق المطلوب ايه ان مسافر السعوديه وممكن رقم التليفون

    ردحذف
  19. لو سمحت في عمل ساري غدا ام لا
    ممكن رقم تلفون

    ردحذف
  20. هل التقديم للتأشيره السياحيه من مصر مفتوح الآن

    ردحذف
  21. عايز اتكد على انىمعنديش بصمه عين من السعوديه

    ردحذف
  22. مفتوح حاليا ولا لا

    ردحذف
  23. الآن أنا تأشيرتي كان تاريخ انتهائها 6/6/2020 و انتهت بسبب ظروف كورونا اعمل ايه اقدر أعملها تجديد و ايه تفاصيل التجديد أو اقدر استرد فلوسها

    ردحذف
  24. عايز اعمل بصمه العين هل الخدمه متاحه الان انا من القليوبيه

    ردحذف
  25. السلام عليكم
    قمت بدفع كافة التكاليف من الخارج ورقم التأشيرة 7005729624
    1- رسوم إنجاز
    2-رسوم التأمين
    3- رسوم التأشيرة
    فما المبلغ المتبقي المطلوب لثلاث باسبورات

    ردحذف
  26. السلام عليكم
    قمت بدفع كافة التكاليف من الخارج ورقم التأشيرة 7005729624
    1- رسوم إنجاز
    2-رسوم التأمين
    3- رسوم التأشيرة
    فما المبلغ المتبقي المطلوب لثلاث باسبورات

    ردحذف
  27. مواعيد العمل الجمعه فى شغل

    ردحذف
  28. لو سمحتم استفسار هل عمل طلب انجاز اجباري من مكتب غير تسهيل او ممكن تنفيذه من تسهيل يوم ميعاد تسهيل

    ردحذف
  29. هل في فرع جديد بطنطا لجهة القدوم القاهرة

    ردحذف
  30. عاوزين ارقام تليفون لتساهيل طنطا

    ردحذف
  31. ازاى الورق ادفعوا فلوس مميز ويطلع فى غلط فى اسم بعد لما راح القنصليه هو دفع وخلاص

    ردحذف
  32. لو سمحت انا معي تأشيره وجهه القدوم الاسكندريه في موعد قريب

    ردحذف
  33. السلام عليكم جوازات اولادى ماوصلتنى وانا حجزت بكره وانا خدمة vipكيف التواصل معكم

    ردحذف
  34. الرجاء ارسال رقم تواصل

    ردحذف
  35. جهة القدوم القاهرة هل يمكن التقديم في مكتب تساهيل طنطا 2

    ردحذف
  36. حضرتك مقدم الجوازات من يوم الثلاثاء ولحد الأن ماوصلت وانا حجز مميز وحاجز طيران ممكن اعرف المشكله

    ردحذف
  37. هل ينفع استلم الجوازات قبل شركه الشحن

    ردحذف
  38. لو سمحت عايزة موعد

    ردحذف
  39. لو سمحت اناالجواز بقاله اسبوع وجالي رساله من 3ايام انه جاهز ومجاش لحد دلوقتي

    ردحذف
  40. اذا سمحت لازم تكون جهة القدوم الاسكندرية ولا ممكن جهة القدوم القاهرة ياتى فرع طنطا

    ردحذف
  41. اذا سمحت ممكن اعرف ايه المطلوب لحصول مولود عمر ٤شهور علي تاشيرة الاب والام مقيمين

    ردحذف
  42. هل فيه مكتب تساهيل لجهه القدوم القاهره من طنط ٢

    ردحذف
  43. جوازي اتسلم غلط انا رقم ت ٠١٢٨٢٨٥٢٥٦ رقم اللشحن الى ارسل لى هو ٢٧٣٩٩٣٠٥٤ ولم يصل لى اى شيء

    ردحذف
  44. لو سمحت في حجز بي اسم اسامه منتصرفوزي موافي

    ردحذف