موعد وتاريخ عرض حلقة صبايا الخير من القدس فلسطين

Share:
11111111
على قناة النهار .. ريهام سعيد تذيع حلقة من باحات القدس الشريف ورام الله ضريح ياسر عرفات وكنيسة القيامة ..... لانك اعظم مذيعه فى الشرق الاوسط لازم يكون اعدائك يامه بس ربنا يحميكى زى ما حيحمى مصر من الخونه يا احلى مذيعه شوفتها ربنا معاكى فى الخير انا حسميكى اسم جميل اوى ولو عجبك ياريت تخليه لقب ليكى على طول ... ريهام سعيد.... قلب مصر... هذا على اعجابى الشديد بيكى وبكل من ساهم فى برنامج صبايا الخير
 
موعد وتاريخ عرض حلقة صبايا الخير من القدس فلسطين



الموعد :: لم يحدد بعد 


ردود على الحلقة :: 


مشكوره سلفا على الحلقة و بجد انتي تكلمتي على موضوع مهم وحساس و للأسف انتي تكادي تكوني الوحيدة ال حكيتي عنو،وهذا دليل على تألقك و تميزك ريهامو:)

نورتي القدس،ويا ريت كنت اعرف انك قادمة عالقدس،لأني كنت حابب اقابلك لأني بحبك و بحترمك على جرأتك

ربنا يحفظك وبجد انا فخور عن نفسي انك بجد روحتي الرض المحتله فلسطين وبجد حسيت اد ايه انك عند حضرتك انتماء وبجد ربنا يحفظك ياااارب يامدام ريهام

برومو مشوق في انتظار الحلقه بأحر من الجمر .. متأكده انها بتكون نقله في حياتك ومهنتك والبرنامج .. وشكرا كثير على الجهود والتعب اللي بتتعبوه جعلها الله في ميزان حسناتكم أضعافا مضاعفه .. وعجبني أكثر شي الكومنتات والناس اللي بيحبوك وخايفين عليك ومصر فخوره بيك

انا متشوقة جدًاااااااا عشان اشوف الحلقة ,,, عشان الجهلة اللى بيقولوا ان الفلسطنين مش بيدفعوا على اراضيهم و سيبانها لليهود ... الله ينصرهم و يصبرهم و يقويهم و يقويكى يا ريهام ^^ على فكرة انا مصرية

الله عليكي يامصر همادول ولادك الطيبين اولاد مصر بجد يارب احفظ مصر واولادها وربنا يفك أسر فلسطين وكل المسلمين المؤمنين في كل مكان علي وجه الأرض

انا خفت عليكي ياريهام لما شفت بروموو القدس ...ربنا معاكي ويحفظك وامنيه كل مسلم انه يصلي بالمسجد الاقصى...وانتي فخر الاعلام العربي الصادق ....

منتظراها بفارغ الصبر فعﻻ اكتر حلقه مستنيها ربنا يحميكي يا عظيمه عمر محد ممكن يعمل الي عملتي ﻻن انتي مؤمن ب انك توصلي ل الناس حال الفلسطينين انتي احسن قدوه ممكن اقتدي بيها في حياتي انتي فيكي كل الاخﻻق والقيم الي انا مؤمنه بيها جدا

استاذة ريهام خلى بالك من نفسك بجد بنخاف على حضرتك واللة مش كلام بكتبوا واللة انا منمتش امبارح بسبب البرومو دة وتعبت باليل جامدجداا بلاش تعرضى حياتك للخطر لان فى ناس بتحبك كتير ولو بعد الشر جرالك حاجة انا ممكن اموت ومش كلام وحيات ربنا حضرتك مهمة جدا فى حياتى ربنا ما يحرمنيش منك

بجد حلق تجنن ودي عدتهم وتقلدهم بي النسب لي لبن اﻻبل اكيد فيها شفاء لناس طبعا بس حكيت البول دي هم ادر بيه بجد والله العظيم ان فرحنا بي الحلق أنهآر ده عشان شفت ناس بتحبك بجد والله العظيم ده الي شفتو وفرحت الناس بيكي تسوي الدنيا وما فيها ربنا يحبب فيكي خلقو كمان وكمان حبيبت قلبي ربنا معكي بحد ان مبسوط انهرد من الفرح لي عملهولك الناس الجدع دي دي اكتر حجه عجبتني أنهآر ده والله

ياه بجد قلبي وقف اما شوفت البرومو كنت خايفه عليكى جدا ربنا يحميكى يارب ويحفظك من كل سوء وعشان خاطر جمهورك خلى بالك من نفسك لانك غاليه عندنا اوى وبنحبك جدا وان شاء الله حلقه القدس تكسر الدنيا كلها يا اجرأ واشجع واعظم اعلاميه انجبها التاريخ ولن تتكرر ابدا


بالله عليكى بلاش كده لآنك بتاخدى قلبى معاكى واللهى وخلى بالك من نفسك لآنى انتى بتاخدى قلبى وروحى معاكى وانا بجد بجد وانتى فى عز الشغل والضرب والتصوير ببئا نفسى اخدك احطك واخبيكى فى قلبى واحميكى من كل الناس دى ببئا لو حد بصلك ببئا عايزه اكله واروح اسئلوا انت بتبوصلها ليه (انت روحى)

الحلقة هنشوفها على الرابط دا .. 

http://aletegah.blogspot.com/2015/01/2015_28.html

ليست هناك تعليقات